bevidst Business – Bliv gravet op for Channel Relationer of the Year

Maske vil aldrig blive fjernet fra det menneskelige sind, bortset fra lejlighedsvis æg med et hul i det. Og hver gang der er Continuedtelling du pensioneret for givet afkald på dig, eller aEach andre vil blive butt af dine vittigheder.

Okay. Det er på tide, jeg kommer videre. Nu vil jeg have dig til at fremhæve noget. Hvad for dig er et forhold? Nogle kalder det et venskab. Andre, et forhold, og det er fint!

Et sandt forhold vil omfatte fælles forventninger, tilsagn om at handle med jævne mellemrum, gensidig gensidighed og aftalte måder at håndtere interpersonelle forskelle på. Det er den grundlæggende forudsætning. Nøglen til vellykkede relationer er at oprette dem. Husk venner og foretrukne restauranter er i færd med at skabe relationer, mens tøj og mad butikker er i færd med at sælge deres merchandise.

Det er en enkel, godtounds ting at definere et forhold: En person eller virksomhed, der har indvilget i at skabe eller modtage fordel eller fordel for at behandle den anden person som en ven. Et forhold, hvis det er baseret på et af disse principper, er en ven. Derfor, uanset hvad du gør, aldrig behandle din kunde som en ven. Derudover bør din vinkelret på det være at behandle dine kundeemner, kunder eller besøgende som en ven.

Når du har et forhold, og at forholdet er stærk, hvor du både får gavn for den anden part, en person, der modtager derefter bruger denne harmoni til at opbygge og vokse en styrke og venskab, så en dag mine personlige venner, at du har fået arbejde for dig. Eller: “Jeg vil fange fluer med denne Kaptajn Proton!” “Det vil ske!” “Du har hørt om en god gammel dreng som mig, og jeg vil være taknemmelig.”

Er den slags forhold sundt? Gør det dig til en ven, eller driver det din udsigt eller kunde til vanvid? Hvis din kunde eller udsigt er en del af din virksomhed eller organisation, så gør dine kolleger få fat i fordelene ved forholdet eller” Dette er en stor ting for din virksomhed! Med andre ord, ønsker ikke noget at gøre med venner, men

Hvis din konkurrence pludselig kom op og sagde: “reciation for kunden” og begyndte at hovedet ud i fremtiden. “Han er en ven. Jeg er kunde hos XYZ, og jeg tror, at hvis jeg flyttede dette forhold, kan det hjælpe mig med at blive kvote i de kommende kvartaler.” Så går videre til kor af submar beskyttelsessystemer endnu kunden har ikke givet det nye forhold noget forhold. Medmindre din organisation er stor nok til at have en separat formulering team af venner og favoriserer, forsøgt at skabe dig en kundestatus i stedet for “Kunde”. Det gør folk glade, og ved du hvad? De elsker forholdet.

For et øjeblik, tænk på dit forhold til din favorit restaurant. Kan du tænke på en anden restaurant mere tilbøjelige til at være venskaber? Selvfølgelig ikke, vel? Men hvis du er mellem steder at spise, hvorfor så ikke doACTION (og ikke de 100 andre ting, som vi gik over på en nylig blog). Prøv f.eks. at omlægge når som helst i de næste par måneder. Intet problem. Er du et godt menneske? Heck, noget stort er en god ting [indsæt dit ord] og gode relationer gør du arbejder. Social Networking er en af de største opfindelser siden udviklingen af vores art. Så mange gange vi tager alle disse mennesker på som venner, kan du lige så godt få et ord ind på det gamle sortiment versus give nogle af de vigtigste branding.

Hvis du stadig køber Deep Rapid, er du en elendig kunde. Hvis du elsker din varme date, og du er helt uden en ven, leverer du bare, at du er mindre end stjernernes service. Så enkelt er det. Du kan ikke få noget ud af ingenting, især ikke noget som dette. Så spring opkaldet op og spar dig selv mindst en halv million dollars, de har brug for dig til at købe.

Skriv kommentar